BLOGGERS

I follow you back!

4.5.10

I love Rock and Roll

Photobucket

Photobucket


Accesories: Alex and Chloe
Fringe Bolero: Cecilia de Bocourt
Dance top: Topshop
Black top: Ashish
Black T-shirt: Alexander Wang
Perfume: Black XS for Woman Paco Rabanne
Ripped Jeans: Ring
Shoes: Christian Louboutin
Boots: Prada
Leather Black Jacket: Burberry Brit
Lurex Military Jacket: Marc Jacobs

I get tired of doing those questions everyday, so I'm backkkkkkkkkk. Go back to fashion, ladies. Today I was REALLY REALLY bored, so I decide to make this (I shouldn't be bored because I have to study so freaking much, SCHOOL SUCKS). Mm, well, this is something I love, because rock is one of my biggest insipirations, a kinda muse for me. I didin't eat today, so I'll go to introduce some food in this body. Have a nice day!
Me cansé de hacer esas clases de preguntas o lo que sea, todos los días asi que estoy de vuelta! Go back to fashion, ladies. Hoy estaba muy muy aburrida así que decidí hacer esto (no debería estar aburrida teniendo tanto para estudiar, odio la escuela). Bueno, esto es algo que adoro, porque el rock es una de mis más grandes inspiraciones, una especie de musa para mí. No comí nada en todo el día de hoy, así que me voy a introducir algo de alimento en este cuerpo. Tengan un lindo día!

9 comentarios:

miss velvet bow dijo...

Thank you so much!
I like this look rock&roll!
kiss

Mery Elle dijo...

me encantab el nuevo look de tu blog es genial, suerte!

RP dijo...

ajajaj quien NO odia la escuela? sucks.
me encanto el jean y la campera de cuero ,un beso enorme flor :)

Nat dijo...

Cuntas cosas lindas! creo que no te tengo en mis links, te agrego!

Agustina dijo...

Black XS, el mejor!!

Oh wow lovely dijo...

Nooo, ese perfume, lo quiero! ):
Quiero todo en realidad

Elizabeth dijo...

all of these things are amazing! i love the blue jacket!

<3elizabeth

Estefanía B dijo...

rock is my inspiration too. agrego tu blog a mi blogroll ;)

Jennifer Fabulous dijo...

Fabulous outfits. You have great style. :)


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Archivo del blog

©2010 VINTAGEISLEGEND all rights reserved. Con la tecnología de Blogger.