BLOGGERS

I follow you back!

15.8.10

Girl of the month: Olivia Lo

English:
Hey everyone! I know I disappeared for a whole week but I was really busy lately. I mean, this is pathetic, I just knew my idol get married (she is 22!). It is quite shocking so I'm starting to take things slowly.
Today is the fifteen birthday of my best friend (it's like the Sweet 16 in other countries...) so this will not be a super interesting post, but it's something.

Okey, so there you have some photos of Lusttforlife (I'm so fucking in love with this blog). Hope you like it!

Español:
Hola bloggers! Sé que desaparecí por una semana entera pero estuve realmente ocupada estos días. Es patético, hasta me acabo de enterar que mi ídola se casó (tiene 22!) Es bastante shockeante así que estoy empezando a tomarme las cosas más despacito para no colapsars. Hoy es la fiesta de quince de mi mejor amiga, así que no será un posteo súper interesante, pero algo es algo.

Ok, acá subí unas fotos de Lusttforlife (estoy tan jodidamente enamorada de esta hermosura de Blog) Espero que les guste!

Photobucket

11 comentarios:

ultramaryna dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
ultramaryna dijo...

I think I've seen her photos on lookbook, they're amazing!


www.u-couture.blogspot.com

Emi Barbera dijo...

i loved!

minnja dijo...

She is great:))
http://minnja.blogspot.com/

Melany dijo...

me encanta me encanta me encanta

Agustina dijo...

SuperCool

Victoria. dijo...

no te cansas de tener un blog tan genial? jajaja

Effi dijo...

wow! love her style! so sophisticated! great blog(:
I'll follow your blog if you'll follow mine:
http://efashionfactor.blogspot.com/

CVNT dijo...

This girl is stunning.
Rad blog dude
:)

StyleNonsense dijo...

Looove These Images.
Following You.
StyleNonsense.blogspot.com

Silvialicious dijo...

Love all this styles!!!
AMAZINGGGGG =)

pasate:
http://silvialicious.blogspot.com/

kisses xoxoxxoxox!!


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Archivo del blog

©2010 VINTAGEISLEGEND all rights reserved. Con la tecnología de Blogger.